Prince Kirameki Kastanjetid
Postituste arv : 2665 Age : 33 Asukoht : Magnostadt Academy
| Pealkiri: Miniatuur: Meine Stadt am Morgen 11/5/2012, 19:39 | |
| Meine erste Geschichte auf Deutsch. Kuigi ma kirjutasin selle jutu saksa keele tunni jaoks, oli mul võimalik pealkirja vabalt tõlgendada ning nii need read sündisidki. Ma loodan, et ei ole ¾anrit määrates eksinud, sest lühijutu jaoks on see liiga lühike, aga novelliks seda ka nimetada ei saa ** Meine Stadt am Morgen Es ist früh am Morgen. Ich fühle, dass die Stadt gestorben ist, aber du wanderst an meiner Seite und atmest noch. Alle Straßen sind leer, die Fenster sind geschlossen und man kann keine Menschen sehen. In der Nacht sind alle Katzen grau und am Morgen alle Häuser auch. Wir spazieren zusammen und sprechen kein Wort, weil wir die schlafende Stadt nicht stören wollen. Vorher war die Stadt so mystisch und die Schatten an der Wänden haben mit dem Laternenlicht gespielt, aber jetzt ist alles dunkel. Schlafen die Leute noch? Ich weiß nicht, wie viel Uhr es ist, aber ich hoffe, dass die Sonne schon aufgeht. Du schaust mich an und lächelst. „Du bist so schön,“ sagst du endlich und ich werde glücklich wie ein Kind. „Das stimmt nicht,“ antworte ich. „Meine Stadt am Morgen ist tausendmal schöner als ich.“
Viimati muutis seda Prince Kirameki (13/5/2012, 22:28). Kokku muudetud 1 kord (Muutmise põhjus : sind sind) | |
|
Murtagh Kärbes ämblikuvõrgus
Postituste arv : 2326 Asukoht : Maybe in Gil'ead today..
| Pealkiri: Re: Miniatuur: Meine Stadt am Morgen 11/5/2012, 22:33 | |
| *teeb näo, et saab aru* Tegelikult päris paljud sõnad on tuttavad. | |
|
Naughty Kärbes ämblikuvõrgus
Postituste arv : 2315 Age : 32 Asukoht : Harjumaa
| |
Külaline Külaline
| Pealkiri: Re: Miniatuur: Meine Stadt am Morgen 29/7/2012, 23:06 | |
| Ach, est ist die schönsten Geschichte ich gelesen habe! (Auf Deutsch, jedenfalls.) Kas sa kirjutasid selle alguses eesti keeles ja tõlkisid või kohe saksa keeles? "Sprechen kein Wort" tundub natuke naljakas, aga minu saksa keel piirdub "Hottentotteniga", nii et ma ei saa täiesti kindel ka olla. *kerib üles ja loeb jutukese veel kord kõval häälel ette* |
|
Sponsored content
| Pealkiri: Re: Miniatuur: Meine Stadt am Morgen | |
| |
|