2 posters
Mine lehele : 1, 2, 3, 4  Next
AutorTeade
nasicc
Pehme admin
nasicc

Female Postituste arv : 5899

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Empty
PostitaminePealkiri: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime17/2/2010, 15:27

Pealkiri: Dime Store Magic

Autor: Kelley Armstrong

Lehekülgede arv:

Kuupäev: 02.01.10

Sisu: Paige Winterbourne was always either too young or too rebellious to succeed her mother as leader of one of the world's most powerful elite organizations - the American Coven of Witches. Now that she is twenty-three and her mother is dead, the Elders can no longer deny her. But even Paige's wildest antics can't hold a candle to those of her new charge - an orphan who is all too willing to use her budding powers for evil... and evil is too willing to claim her. For this girl is being pursued by a dark faction of the supernatural underworld. They are a vicious group who will do anything to woo the young, malleable, and extremely powerful neophyte, including commit murder - and frame Paige for the crime. It's an initiation into adulthood, womanhood, and the brutal side of magic that Paige will have to do everything within her power to make sure they both survive.

Arvamus:

"Could you please put this - could you please put these - could you get dressed, please?"
The woman only bestowed a serene smile on me. "We are as the Goddess requires."
"The Goddess requires you to be naked on my lawn?"
"We aren't naked, child. We're skyclad. Clothing impedes mental vibrations."

"Oh, God."
"Goddess, dear. And take not her name in vain."
"Blessed be the Goddess," the others intoned.

"My mother looked over me. She wouldn't have Leah come near me again."
I flinched. "Savannah, I-"
"No, shut up. I'm sick of listening to you. You think my mother was evil because she practiced dark magic? That didn't make her evil. It made her smart. At least she had the guts to get out of the coven, not hang around, learning stupid little baby spells and thinking she's queen of the witches."

Alguses ehmatas Savannah täitsa ära mind. Very Happy Järgneva 7 raamatu jooksul on ta palju kasvanud, kuid mulle meeldis tema otsekohesus ja karastatus - Eve'i tütar, mis öelda. "lets just kill 'em," jne, jnt. Very Happy
Paige-Lucas... lovely couple, but the fire between 'em isn't the same as between Elena and Clay.
Still love 'em. Very Happy
Aga see raamat on tõesti üks lemmikutest w/o sarjast.

Hinne: 10/10 (duh. Very Happy )

Viimati muutis seda nasicc (17/2/2010, 16:32). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime17/2/2010, 15:37

Pealkiri: The Girl Who Kicked the Hornets' Nest

Autor: Stieg larsson

Lehekülgede arv:

Kuupäev: 09.01.10

Sisu:
The Trial.
Lisbeth Salander, outsider and apparent enemy of society, is charged with attempted murder. In addition, the state has determined that she is mentally unstable and should be locked in an institution once again.

The Enemy.
Pulling the strings behind the state's prosecution is the inner circle of the Swedish security police. Only with Blomkvist's help can Salander avoid the fate they have decided for her and expose the secrets they are protecting.

The Girl Who Kicked the Hornets' Nest.
Lisbeth Salander has been abused by a system supposedly designed to protect. And yet she is the one person whose intransigence and limitless bloody-mindedness can provoke the disruption of the Swedish secret state. This final volume of the Millennium Trilogy is the culmination of one of the most mesmerizing fictional achievements of our time.

Arvamus:
"...She was shot and buried here, but somehow she managed to survive and dig herself out and-"
"And somehow get back to the farm and swung and axe into Salachenko's skull," Blomkvist finished him. "She can be a moody bitch."

"So I wish to press charges against my daughter. For trying to kill me."
Modig sighed. "I'm beginning to understand why she felt an uncontrollable urge to slam axe into your head."

Trinity wrote.

Hea sisukas raamat, kuigi minu meelest oli lahendus poolik. V maidea ka...
Imelik tunne jälle. Very Happy
Oli alguses raske lugeda - pole sopakas. Very Happy

Hinne: 9,5/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime17/2/2010, 15:40

Pealkiri: Näeme veel, Simon.

Autor: David Hill

Lehekülgede arv:

Kuupäev: 16.01.10

Sisu: Huumoriküllane ent samas traagiline jutustus viieteistkümneaastasest Simonist, kes põeb rasket haigust. Tema lihased muutuvad järjest nõrgemaks, ta saab liikuda vaid ratastoolis. Simon käib koos sõpradega tavalises koolis, ta võtab osa nende mängudest ja vaatab irvitades pealt nende kannatusi kehalise kasvatuse tunnis. Sõprade elu on nagu miiniväli, kus iga väikseimgi seik võib neile järsku meenutada, et Simonit varsti ei ole...

Arvamus:
Ma ei hakka midagi välja kirjutama. liig masendav. Selline... vastik kurbuse ja tühjuse tuli peale. Kogu lugemise aja.
Raamat oli lühike. Ses suhtes oleks võind pikem olla, et ss oleks Simon kauem elanud. Aga mulle meeldis Nate'i jutustamine. Suutis asja lustlikult vaadata.

Hinne: 7/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime17/2/2010, 15:50

Pealkiri: Bitten

Autor: Kelley Armstrong

Lehekülgede arv: 448

Kuupäev: 22.01.10

Sisu: Elena Michaels is the world's only female werewolf. And she's tired of it. Tired of a life spent hiding and protecting, a life where her most important job is hunting down rogue werewolves. Tired of a world that not only accepts the worst in her— her temper, her violence—but requires it. Worst of all, she realizes she's growing content with that life, with being that person.

So she left the Pack and returned to Toronto where she's trying to live as a human. When the Pack leader calls asking for her help fighting a sudden uprising, she only agrees because she owes him. Once this is over, she'll be squared with the Pack and free to live life as a human. Which is what she wants. Really.

Arvamus:

Though it came as shock to most people who met him, Clay had a brain, actually a brilliant brain, one that earned him a Ph. D in anthropology.

"But we didn't to anything," Clay said.
"Only for lack of opportunity."

I didn't move. "Aren't you going to ask if they found the missing man?"
"That would imply I give damn."

"Sparing you?" Clay gave a harsh laugh. "You know what I am, Elena. If I pretended otherwise, you'd accuse me of trying to deceive you. I don't want you to come back to me because you think I've changed. I want you to come back because you accept what I am. If I could change, don't you think I'd have done it for you by now? I want you back. Not for a night or a few weeks or even a couple of months. I want you back for good. I'm miserable when you're not here-"
"You're miserable because you don't have what you want. Not because you want me."
"Goddamn it!" Clay swung his fist out, knocking a brass penholder off the desk. "You won't listen! You won't listen and you won't see. You know I love you, that I want you. Damn it, Elena, if I just wanted a partner, any partner, do you think I'd have spent ten years trying to get you back? Why haven't I just given up and found someone else?"
"Because you're stubborn."

Ja higlighted asjade rida on veelgi pikem...
Muah!
Praegu kahju, et Frostbittenit pole. Mis vahe neil kahel danielil on?! Kui Frostis oli Daniel.
Endiselt armastan!
Nende tülid, nende armsad hetked...
Üleüldse see raamat.
LIIGA HEA!!! Very Happy

Hinne: 10/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime17/2/2010, 15:55

Pealkiri: Don Juan

Autor: Moliére

Lehekülgede arv: 79

Kuupäev: 27.01.10

Sisu: Täielik seelikukütt don Juan ja tema koomiline lõpp.

Arvamus:
SGANARELLE:
Teil on väga uskumatu hing. Kas te siis ei näe, milliseid laineid oksenduskivi viimasel ajal lööb? Ta saadab korda imetegusid, mis on ümber pööranud ka kõige uskumatumaid vaime. Alles kolm nädalat tagasi nägin ma omaenda silmaga, kui imepäraselt see mõjus.
DON JUAN:
Ja nimelt?
SGANARELLE:
Üks mees võitles juba kuuendat päeva surmaga. Arstid ei osanud talle enam ühtki retsepti kirjutada, sest rohud ei teinud talle midagi. Lõpuks tuldi mõttele anda talle oksenduskivi.
DON JUAN:
Pääses eluga, eksole?
SGANARELLE:
Ei, suri maha.
DON JUAN:
Missugune imetlusväärne mõju.
SGANARELLE:
Kuidas siis! tervelt kuus päeva ei saanud ta surra, see aga tegi talle silmapilk otsa peale. Kas tahate midagi veel mõjuvamat?

Täiesti emotsioonitu lugemine. Ei mingit samastamist, arusaamist ega hukkamõistu.

Hinne: 4/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime17/2/2010, 16:02

Pealkiri: Beastly

Autor: Alex Flinn

Lehekülgede arv: 304

Kuupäev: 29.01.10

Sisu: I am a beast.

A beast. Not quite wolf or bear, gorilla or dog but a horrible new creature who walks upright—a creature with fangs and claws and hair springing from every pore. I am a monster.

You think I'm talking fairy tales? No way. The place is New York City. The time is now. It's no deformity, no disease. And I'll stay this way forever—ruined—unless I can break the spell.

Yes, the spell, the one the witch in my English class cast on me. Why did she turn me into a beast who hides by day and prowls by night? I'll tell you. I'll tell you how I used to be Kyle Kingsbury, the guy you wished you were, with money, perfect looks, and the perfect life. And then, I'll tell you how I became perfectly . . . beastly.

Arvamus:
Froggie: Hi, grizz.
Gryzzlyguy: I have news! I am human! I'm not a bear anymore!
BeastNYC: Human?
Froggie: congratz.
BeastNYC: <- very jealous of grizz.
Gryzzlyguy: The girl, her name is Snow White (not *that* Snow White), she followed me out into the woods when they were leaving their summer place. She saw the evil dwarf who put a spell on me, and she helped me kill it.
Froggie: U killd a dwarf.
Gryzzlyguy: and *evil* dwarf.
Friggie: stil...
Gryzzlygut: It wasn't a crime for me to kill the dwarf because I dit it as a bear.

See on siis tänapäevane Kaunitar ja koletis.
Häiris kohutavalt, et kõik alguses vaid 15 olid.
Mulle pole kunagi see lugu eriti meeldinud.
Raamat ei sümpatiseerinud.

Hinne:
3/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime17/2/2010, 16:06

Pealkiri:
The Awakening

Autor:
L. J. Smith

Lehekülgede arv:

Kuupäev: 30.01.10

Sisu:
A deadly love triangle

Elena: beautiful and popular, the girl who can have any guy she wants.

Stefan: brooding and mysterious, desperately trying to resist his desire for Elena . . . for her own good.

Damon: sexy, dangerous, and driven by an urge for revenge against Stefan, the brother who betrayed him.

Elena finds herself drawn to both brothers . . . who will she choose?

Arvamus:

"In Scotland they keep up the old traditions. You wouldn't believe some of the things my grandmother does. She has a way to find out who you're going to marry and when you're going to die. She told me I'm going to die eraly."
"Bonnie!"
"She did. I'm going to be young and beautiful in my coffin. Don't you think that's romantic?"

Nah... Ootasin midagi muud, aga pettunud ka pole. TVsarjast väga erinev, samas... mulle meeldib pahelistest inimestest lugeda. Very Happy
Muidu tavaline teenage pass-time.

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime17/2/2010, 16:12

Pealkiri:
The Struggle

Autor: L. J. Smith

Lehekülgede arv: 236

Kuupäev:

Sisu:
Torn between two vampire brothers

Damon: Determined to make Elena his, he'd kill his own brother to possess her.

Stefan: Desperate for the power to destroy Damon and protect Elena, he gives in to his thirst for human blood.

Elena: The girl who can have anyone finds herself in the middle of a love triangle . . . one that might turn deadly

Arvamus:

"Are you kidding?" Bonnie said, sticking her chin out. "We love danger. I want to be young and beautiful in my coffin, remember?"

Bonnie raised her hand slowly, then stood. "I guess I discovered the body," she said. "I mean, I was the first person who knew that he was really dead, and not just faking."
Alaric Saltzman looked slightly startled. "Not just faking? Did he often fake being dead?"

His voice was furious. "You little brat! If you're that eager to meet death I can introduce you myself."

Oeh. See oli hea. Väga hea. Very Happy
Kuigi mingit erilist kutsikavaimustust pole. Very Happy
Aga MA TAHAN EDASI LUGEDA.
Kuradi kodutööd. Very Happy
Läheks see vaid inka omana arvesse...

Hinne: 9/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime17/2/2010, 16:17

Pealkiri:
The Fury

Lehekülgede arv: 224

Kuupäev: 02.02.10

Sisu: Elena, believing she was helping her boyfriend, Stefan, is tricked by his brother Damon into exchanging blood with him - little realising that this will transform her into a vampire too. Now, crazed with her own wild craving for blood, it is up to Stefan to save her - but first he must find a way to end his feud with Damon.

Arvamus:
"I can't go down there. They think I'm dead."
"Oh, you've remembered that. Good for you."

"These wood-tipped things are nasty; they might hurt somebody," Damon said, mildly chiding. He replaced one of the cartridges and snapped the clap back in, aiming thoughtfully at Alaric.

Mis kuradi lõpp see selline veel oli? Mõnes mõttes sobiv, kuidagi ajatu, aga... hmh. Järgmised osad? Ei tea, kas julgengi lugeda.
Veider tunne on, jälle.
Pisarat päris välja ei kiskunud. Kurk on natukene klompis.
Ohjah.
Hea!

Hinne: 9,7/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime17/2/2010, 16:23

Pealkiri:
Dark Reunion

Lehekülgede arv: 256

Kuupäev: 02.02.10

Sisu: Elena, brought back from the dead, calls on Stefan and Damon to recreate their powerful vampire trio. Together they must face incredible evil and battle against it with their combined strength, cunning and charm - only then can they find peace, and save the friends they have left behind...

Arvamus:
"You're a murderer."
Damon nodded, unoffended, as if he'd just been introduced. "Of course, he stuck a knife in me. I wasn't planning to drain him quite dry, but he annoyed me and I changed my mind. You're annoying me now, Matt."

"The only thing I don't know is why you didn't go into Vickie's house to help her."
Damon snapped, almost automatically. "Because I wasn't invited!"

"And sometimes the good guys do win," Matt said quietly, encouragingly.

Polnud nii sloppy kui eeldasin. Very Happy Julgeksin väita, et isegi parim raamat sarjast siiani!
Huvitav, kas Elena endiselt vampiir...?
Väikest viisi addiction tekib juba. Very Happy

Hinne: 9,89/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime17/2/2010, 16:27

Pealkiri:
Racheli puhkus

Autor: Marian keyes

Lehekülgede arv: 443

Kuupäev:

Sisu: Rachel Walsh on 27-aastane ning üsna õnnetu. Ta pole rahul oma kehaga, mis on liiga lopsakas, ja ta jalanumber on 42. Ka New-Yorgi elu on tema jaoks väga pingeline. Kuid ta leiab tröösti regulaarsetes randevuudes Luke Costelloga -- mehega, kes kannab liibuvaid nahkpükse -- ja tuju tõstvatest uimastitest.
Ühel hetkel pöördub aga maailm pea peale ja Rachel avastab, et ta eskorditakse kliinikusse ravile. Ta on maruvihane. Ta pole ju piisavalt kõhn, et olla narkomaan!
Naist tervitavad võõrutusravil oodatud rokistaaride ja mullivannide asemel hoopis matsakad keskealised mehed ning rühmateraapia, mida saab oksendamiseni nii söögi alla kui ka peale. Mis veelgi hullem, Rachelilt oodatakse koguni, et ka tema võtaks sellest osa. Aga kes tahab pöörata pilgu enda sisse, kui pilt, mis sealt vastu vaatab, on mõranenud ja katki?!
See romaan on ühtaegu nii teravalt masendav kui ka sügavalt südantliigutav, olles samas veel tõeliselt humoorikas.

Arvamus:
"John Joe," ütles Josephine, võttes kooliõpetaja tooni. "Sa pead aru saama üht. Sa oled sama haige kui su saladused. Sa jood seni, kuni elad vales. Ja kui sa joomist maha ei jäta, siis sured. Õige varsti."
Õudne värk.

Muidugi jäid Rachel ja Luke kokku. -.- Luke on kena nimi.
Mulle meeldis see muutus, mille ma Racheliga läbi/kaasa teha sain. Justkui oleksin ise Rachel olnud.
Va see uimastiprobleem.
Kokkuvõtteks pold paha... sopaka kohta. Very Happy

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime17/2/2010, 16:31

Pealkiri: Harry Potter ja saladuste kamber

Autor:
J. K. Rowling

Lehekülgede arv: 301

Kuupäev:

Sisu: Dursleyd käitusid sel suvel nii vastikult ja alatult, et Harry Potter ihkas kogu südamest tagasi Sigatüüka Nõiduse ja Võlukunsti Kooli. Aga just siis, kui Harry oma kohvreid pakkis, sai ta hoiatuse kummaliselt olevuselt, kelle nimi oli Dobby ja kes ütles, et Harry naasmine Sigatüüka kooli põhjustab hirmsa õnnetuse.
Ja õnnetusi on tõesti tulemas. Harry teine õppeaasta Sigatüükas toob kaasa uusi katsumusi ja õudusi, nagu näiteks ülimalt edev mustade kunstide vastase kaitse õpetaja Gilderoy Lockhart, vaim nimega Mäuguv Myrtle, kes kummitab tütarlaste pesuruumis, ja Roni õe Ginny varjamatu jumaldav suhtumine.
Kõik need aga jäävad tagaplaanile, kui koolis hakkavad toimuma saladuslikud sündmused ja keegi või miski hakkab õpilasi kiviks muutma. Kas see võib olla Draco Malfoy, Harry vana võistleja? Või on süüdlane hoopis Hagrid, kes kunagi mingi patu pärast koolist välja heideti? Ja kuidas õnnestub Harryl tõestada, et see ei olnud tema ise, nagu paljud õpilased kahtlustavad?

Arvamus:

"Mis meil täna pärastlõunal on?" küsis Harry kiiresti teemat vahetades.
"Kaitse mustade jõudude vastu," ütles Hermione kohe.
"Miks," nõudis Ron tema tunniplaani krahmates, "oled sa kõikide Lockharti tundide ümber südamed joonistanud?"

"Saa kitu enne Malfoyd kätte või sure üritades."
"Nii et mingit survet ei ole, Harry," ütles Fred talle silma tehes.

Lockhart patsutas Harryle lõbusasti õlale. "Tee lihtsalt seda, Harry, mida mina tegin!"
"Mida, pillan võlukepi käest või?"

"Kuule, anna mu võlukepp siia, mul võib seda vaja minna!"

Mm... endiselt lastekas, aga meeldis. :)

Hinne: 8/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime15/3/2010, 16:42

Pealkiri: Misery

Autor: Stephen King

Lehekülgede arv: 277

Kuupäev: 17.02.10

Sisu: Paul Sheldon is Annie Wilkess favourite writer. She loves all his books about Misery Chastain. When Annie finds Paul after a car accident, she takes him home to look after him. The Annie discovers that Paul wants to kill Misery and to write different kinds of book. She is determined to stop him, and Paul becomes her prisoner.

Arvamus: Ma mäletan autosse istumist ja ma mäletan, et ärkasin siin üles. Ülejäänu kohal on lihtsalt auk.
Miks poleks temaga võinud midagi sellist juhtuda?
Sest kirjanikul jääb kõik meelde, Paul. Eriti see, mis haiget teeb. Kisu kirjanikul riided seljast, osuta armidele ja ta räägib sulle igaühe saamisloo. Suurtest armidest saavad nad romaani, mitte amneesia. On hea omada natuke annet, kui sa kirjanik tahad olla, aga ainuke nõue on see, et tuleb iga armi saamislugu mäletada.
Kunst koosneb mälu püsivusest.

"Vaesed, vaesed loomakesed!"
Ta pigistas ühe oma tugeva peopesa ümber roti ja vabastas teisega lõksuvedru. Rott liigutas end raevukalt ja püüdis naise kätt hammustada. Tema piiksumine oli kile ja jube. Paul vajutas rusika oma võpatavate huulte vastu.
"Kuidas ta süda lööb! Kuidas ta võitleb, et minema pääseda! Nagu meiegi, Paul. Nagu meiegi. Me arvame, et teame nii palju, aga tegelikult ei tea me rohkem kui lõksu jäänud rott, rott, kellel on selg murtud ja kes arvab, et suudab ikkagi ellu jääda."

Uhh.
Kui jala otsastraiumiseks läks, pidin mitu korda pausi tegema ja õhku ahmima, et edasi lugeda. Ja lõpuks olin ka täiega pinges. Very Happy
Meeldis see, et kirjanikust juttu oli.
Raamat oli hea, kuigi emotsioonist midagi erilist järel ei ole.

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime7/4/2010, 20:26

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) 612

Nimi:
Harry Potter ja Azkabani vang

Autor: J. K. Rowling

Kuupäev: 22.02.10

Lehekülgede arv: 376

Sisu:
Algab kolmas õppeaasta Sigatüüka Nõiduse ja Võlukunsti Koolis. Kooli saabunud lapsi ootab ees ebameeldiv üllatus. Azkabani võlurite vanglast on põgenenud ohtlik kurjategija ning kooli tuuakse vangivalvurid, kes on jubedamad kui vangid ise. Loomulikult satub Harry taas sündmuste keerisesse, kus talle on abiks truud sõbrad Ron ja Hermione.

Katkendid:

"Ginnyle annavad vanemad vennad eeskuju, ema," ütles Percy väärikalt. "Ma lähen õhtusöögiks riideid vahetama..."
Ta kadus ja George ohkas.
"Me üritasime teda püramiidi kinni panna," ütles ta Harryle. "Aga ema nägi meid:

"KÜLMKÜMMEND-NULL! SAITE NÜÜD, IGAVESED ILGED, ALATUD-"
"Jordan, kui sa ei oska erapooletult kommenteerida...!"
"Ma ju räägin nii, nagu on, professor!"

"Endale jätta?" küsis ta kõhklevalt. Ta silmitses öökulli hetkeks tähelepanelikult ning andis selle siis Harry ja Hermione suureks üllatuseks Konkskäpale nuusutada.
"Noh, mis arvad?" küsis Ron kassilt. "Kas on ikka öökull?"

Arvamus:

Läheb paremaks! :) Lugemine käib ruttu. Endiselt jättis häirituks Vingerja põgenemine.

Hinne:
7/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime7/4/2010, 20:32

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Dead-until-dark

Nimi: Dead Until Dark

Autor: Charlaine harris

Lehekülgede arv: 292

Kuupäev: 28.02.10

Sisu: Sookie Stackhouse is a small-time cocktail waitress in small-town Louisiana. She´s quiet, keeps to herself, and doesn´t get out much - not because she´s not pretty - she´s a very cute bubbly blonde - or not interested in a social life. She really is ...but Sookie´s got a bit of a disability. She can read minds. And that doesn´t make her too dateable. And then along comes Bill: he´s tall, he´s dark and he´s handsome - and Sookie can´t ´hear´ a word he´s thinking. He´s exactly the type of guy she´s been waiting all her life for. But Bill has a disability of his own: he´s fussy about his food, he doesn´t like suntans and he´s never around during the day ...Yep, Bill´s a vampire. Worse than that, he hangs with a seriously creepy crowd, with a reputation for trouble - of the murderous kind. And then one of Sookie´s colleagues at the bar is killed, and it´s beginning to look like Sookie might be the next victim ...

Arvamus:
Nomh... suutsin lõpuks raamatu ära kuulata. Aga seetõttu pole ka ühtegi lõiku kirja panna.
Ei tekitanud sõltuvust, oli kohati igavgi. Vb sp, et ma teadsin, mis tuleb. True Blood on peaaegu 1-1 maha tehtud.

Hinne: 5/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime7/4/2010, 20:41

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) 197

Nimi:
Harry Potter ja tulepeeker

Autor:
J. K. Rowling

Lehekülgede arv:

Sisu:
Harry neljas õppeaasta ei kujune sugugi vähem seiklusrikkaks kui eelmised. Mustad jõud tõstavad uuesti pead ning esmakordselt ilmneb see lendluudpalli maailma karikavõistluste ajal.
Harryl pole aga palju aega selle peale mõelda, sest ka Sigatüüka koolis hakkavad toimuma põnevad sündmused. Kolme suurema võlurite kooli kasvandikud peavad panema proovile oma oskused ja nutikuse ning võitjat ootab ahvatlev auhind.
Muidugi tegutsevad edasi kõik eelmistest raamatutest tuttavad tegelased, aga neile lisaks tuleb veel mitmeid värvikaid kujusid.

Katkendid:

Aga Ron vaatas Hermionet, nagu näeks ta teda äkitselt hoopis uues valguses. "Hermione, neville'il on õigus - sa o l e d tüdruk..."

"Mul on neid seitse, härra... aga, härra..." ütles ta pärani silmi, kui oli tõmmanud sokid nii kõrgele, et need riivasid nüüd tema lühikeste pükste alläärt, "nad on poes vea teinud, Harry Potter, nad andsid teile kaks ühesugust!"
"Oh ei, Harry, kuidas sa ometi seda ei märganud," irvitas Ron.

Hermione seisis sappa otse kahe mehe taha, kes vaidlesid ägedalt. Üks neist oli väga vana võlur, kellel oli seljas pikk lilleline öösärk. Teine oli ilmselt ministeeriumi võlur, sest ta hoidis käes peene triibuga pükse ja oli ärritusest nutma puhkemas.
"Pane need lihtsalt jalga, Archie, ole hea mees, sa ei saa niimoodi ringi käia, mugud värava juures hakkavad juba kahtlustama..."
"Ma ostsin selle mugupoest," väitis vana võlur kangekaelselt. "Mugud kannavad neid."
"Mugunaised kannavad neid, Archie, mitte mehed, nemad kannavad neid," ütles ministeeriumi võlur ja viibutas peene triibuga pükse.
"Ma ei pane neid jalga," ütles Archie nördinult. "Ma tahan, et minu intiimsete kehaosade ümber käiks ikka tervislik tuuleke, tänan väga."

Arvamus: *naerab viimase lõigu üle*
Ei, aina paremaks, aina paremaks... kuigi lilledest oleks meeldivam lugeda. Very Happy Cedricust nii kahju...

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime7/4/2010, 20:49

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) 372

Nimi:
Läänerindel muutuseta

Autor: E. M. Remarque

Lehekülgede arv: 175

Sisu:
«See raamat ärgu olgu süüdistus ega ülestunnistus. Ta olgu üksnes katse jutustada ühest põlvkonnast, kelle sõda hävitas – isegi siis, kui ta pääses tema granaatide käest,» kirjutas raamatu autor oma sõjaromaani algusesse.
Igihalja Erich Maria Remarque üks tuntumaid teoseid.

Katkendid:

Ta langes oktoobris 1918, ühel päeval, mil kogu rindel oli nii vaikne ja rahulik, et sõjasõnum piirdus ainult lausega: Läänerindel muutuseta.
Ta oli ettepoole vajunud ja lamas maas justkui magaks. Kui teda selili keerati, nähti, et ta ei olnud kaua vaevelnud - ta näol oli nii tasane ilme, nagu oleks ta peaaegu rahul, et see niimoodi juhtus.

Kropp on seevastu filosoof. Ta teeb ettepaneku, et sõjakuulutamine peaks midagi rahvapeo taolist olema, piletite ja muusikaga, nagu härjavõitlus. Seejärel marsiksid areenile mõlemate maade ministrid ja kindralid supelpükstes, malakatega relvastatud, ning kargaksid üksteisele kallale. Kes madinast üle jääb, selle maa on võitja. Nii oleks lihtsam ja etem kui siin, kus täiesti valed inimesed üksteisega sõdivad.

Me ei kuulnud enam midagi Deteringist.

Arvamus:
Ei suuda jälle rohkem kirjutada. Liig masendav.
Algus oli parem. Lõpus, pärast esimest puhkust, kiskus igavaks. Paul pööras lihtsalt ära.
Aga Remarque on Remarque, müts maha. Ei pannud pettuma.
Imelik oli kõigepealt mõista, kui elujõus poiss Paul oli... ja siis ta surmast lugeda. Ebaloogiline... Kati surm oli ka suht ¹okk.
Üldse see, kuidas seal kõik toimis... See hetk kui sulle jõuab kohale, et vastane on ka pereisa või äsja koolipingist tõusnud või veel rohkem hirmul kui sina...

Hinne: 9,5/10 (Lihtsalt selle lõpu äravajumise pärast.)
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime7/4/2010, 20:53

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) 9780575089389

Nimi:
Living Dead In Dallas

Autor: Charlaine Harris

Kuupäev: 01.03.10

Lehekülgede arv: 320

Sisu: Cocktail waitress Sookie Stackhouse is having a streak of bad luck. First her co-worker is killed, and no one seems to care. Then she comes face-to-face with a beastly creature which gives her a painful and poisonous lashing. Enter the vampires, who graciously suck the poison from her veins (like they didn´t enjoy it). The point is: they saved her life. So when one of the bloodsuckers asks for a favour, she obliges - and soon Sookie´s in Dallas, using her telepathic skills to search for a missing vampire. She´s supposed to interview certain humans involved, but she makes one condition: the vampires must promise to behave, and let the humans go unharmed. But that´s easier said than done, and all it takes is one delicious blonde and one small mistake for things to turn deadly ...The Sookie Stackhouse books are delightful Southern Gothic supernatural mysteries, starring Sookie, the telepathic cocktail waitress, and a cast of increasingly colourful characters, including vampires, werewolves and things that really do go bump in the night.

Arvamus: Nomh... Ootan juba Bill'ist lahkuminekut ja Ericut. (*suutis asja enda jaoks ära spoilida juba*)
Hea oli. Nüüd läheb ehk põnevamaks - mai tea, mis tulemas on.

Hinne:
8/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime7/4/2010, 20:57

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) 9780575089402

Nimi:
Club Dead

Autor:
Charlaine Harris

Lehekülgede arv: 291

Kuupäev:

Sisu:
There´s only one vampire Sookie Stackhouse is involved with - at least voluntarily - and that´s Bill. But recently he´s been a little distant - in another state distant. His sinister and sexy boss Eric has an idea where to find him, and next thing Sookie knows she´s off to Jackson, Mississippi, to mingle with the underworld at Club Dead. It´s a dangerous little haunt where the elusive vampire society can go to chill out and suck down some Type O - but when Sookie finally finds Bill caught in an act of serious betrayal she´s not sure whether to save him, or to sharpen some stakes. The Sookie Stackhouse books are delightful Southern Gothic supernatural mysteries, starring Sookie, the telepathic cocktail waitress, and a cast of increasingly colourful characters, including vampires, werewolves and things that really do go bump in the night.

Katkendid:

"Eric! What are you doing in my bed?"
"Snuggling."

People making desperate escapes are not supposed to get lost."

"What were you supposed to watch for?"
"A big dark guy and a tall blond guy. With a young woman, real young, with nice tits."
Eric's hand moved too fast for me to track. I was only sure he'd moved when I saw the blood running down Sonny's face.
"You are speaking of my future lover. Be more respectful."

Arvamus: HAAAAAAAA HAAAAAAAAAAA HAAAAA! XD
Tõsiselt hea asi. Me starts to like it. Very Happy
Kuigi ma ei tunne mingit hullemat fandom-olekut. Eric meeldib üha enam. Muhe sell. :)

Hinne:
8/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime7/4/2010, 21:02

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) 9780575089426

Nimi:
Dead to the World

Lehekülgede arv:

Kuupäev: 05.03.10

Sisu:
Sookie comes to the rescue of a naked, amnesiac vampire - and ends up in the middle of a war between witches, werewolves and vampires! Sookie Stackhouse is a small-town cocktail waitress in small-town Louisiana. She´s pretty. She does her job well. She keeps to herself - she has only a few close friends, because not everyone appreciates Sookie´s gift: she can read minds. That´s not exactly every man´s idea of date bait - unless they´re undead - vampires and the like can be tough to read. And that´s just the kind of guy Sookie´s been looking for. Maybe that´s why, when she comes across a naked vampire on the way home from work, she doesn´t just drive on by. He hasn´t got a clue who he is, but Sookie has: Eric looks just as scary and sexy - and dead - as the day she met him. But now he has amnesia, he´s sweet, vulnerable, and in need of Sookie´s help - because whoever took his memory now wants his life. Sookie´s investigation into what´s going on leads her straight into a dangerous battle between witches, vampires and werewolves. But there could be even greater danger - to Sookie´s heart, because the kinder, gentler Eric is very hard to resist. The Sookie Stackhouse books are delightful Southern Gothic supernatural mysteries, starring Sookie, the telepathic cocktail waitress, and a cast of increasingly colourful characters, including vampires, werewolves and things that really do go bump in the night.

Katkendid:

"I hate witches. Humans had the right idea burning them at the stake."

"How much blood can be got from one of you?" I asked Pam.
"Six quarts," she said at least.
"And how much blood do they sell in those vials?"
-//- "So ERic contains over ninety-six salable units of blood."
-//- "Maybe $425 a vial?"
-//- "So, on the hoof, Eric's worth..."
"Over forty thousand dollars."

"Sookie, there's nothing like a good fight," he said defensively.
"That depends on who wins, I would think."

"It was Hallow or me," he said. "I like me better."

Arvamus: Noh... ma ei taju (ega ole tajunud) erilist sädet, kuid noh... tahaks siiski teada, mis edasi saab.
Miskit jääb nagu vajaka. Loen ja olen enamuse ajast... tuim.

Hinne: 9/10 (Ainult tänu mu Ericu-armastusele. Very Happy )
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime7/4/2010, 21:06

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) 9780575091054

Nimi:
Dead as a Doornail

Kuupäev: 05.03.10

Sisu:
Sookie´s got just a month, before the next full moon, to find out who wants her brother dead - and to stop the fiend! Sookie Stackhouse enjoys her life, mostly. She´s a great cocktail waitress in a fun bar; she has a love life, albeit a bit complicated, and most people have come to terms with her telepathy. The problem is, Sookie wants a quiet life - but things just seem to happen to her and her friends. Now her brother Jason´s eyes are starting to change: he´s about to turn into a were-panther for the first time. She can deal with that, but her normal sisterly concern turns to cold fear when a sniper sets his deadly sights on the local changeling population. She afraid not just because Jason´s at risk, but because his new were-brethren suspect Jason may be the shooter. Sookie has until the next full moon to find out who´s behind the attacks - unless the killer decides to find her first. The Sookie Stackhouse books are delightful Southern Gothic supernatural mysteries, starring Sookie, the telepathic cocktail waitress, and a cast of increasingly colourful characters, including vampires, werewolves and things that really do go bump in the night.

Katkendid:

"My bullshit meter is read it as a 'false'."

"Sookie, your house is on fire," a voice said.
"Couldn't be," I said. "I didn't leave anything on."

Arvamus: Nonii... kuskil lõpu poole leidsin, et ma vist ikka ei taha kogu seda raamatute komplekti. Very Happy Või siiski...? (A) Elame, näeme. Kui 9s netis available pole, arvan, et ostan... ja 10da ka... Ja ss oleks kogu komplekt tore. Very Happy

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime7/4/2010, 21:09

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) 9780575091047

Nimi:
Definitely Dead

Lehekülgede arv: 352

Kuupäev: 08.03.10

Sisu: Sookie doesn´t have that many relations, so she hated to lose one - but of all the people to go, she didn´t expect it to be her cousin Hadley, a consort of New Orleans´ vampire queen - after all, Hadley was technically already dead. But she is gone, beyond recall, and she´s left Sookie an inheritance - one that comes with a bit of a risk - not least because someone doesn´t want Sookie digging too deep into Hadley´s past - or her possessions. Sookie´s life is once again on the line, and this time the suspects range from the rogue werewolves who have rejected Sookie as a friend of the pack to her first love, the vampire Bill. Sookie´s got a lot to do if she´s going to keep herself alive ...The Sookie Stackhouse books are delightful Southern Gothic supernatural mysteries, starring Sookie, the telepathic cocktail waitress, and a cast of increasingly colourful characters, including vampires, werewolves and things that really do go bump in the night.

Katkend:

"You got outranked, buddy."
"Buddy? Buddy?"

Arvamus: Vähe Ericut. -.-
Kuigi ma hakkan hetkeseisuga Quinni igatsema kui nad Sookiega lahku lähevad. Very Happy
Ma pole vist veel kusagil maininud, et üks väheseid miinuseid on, et ma tegelaste vahel keemiat ei taju.

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime7/4/2010, 21:13

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) 9780575083929

Nimi:
All Together Dead

Kuupäev:

Sisu: Sookie´s beginning to get used to being surrounded by all varieties of undead, changeling, shapeshifting and other supernatural beings - but even she has her limits. She´d really like to take a while to get over being betrayed by Bill, her long-time vampire lover, and get used to her new relationship with the sexy shapeshifter Quinn - but instead, she finds herself attending the long-planned vampire summit, the destination of choice for every undead power player around, as a sort-of human ´Geiger counter´ for Sophie-Anne Leclerq, vampire queen of Louisiana. But the job is fraught with difficulties. Sophie-Anne´s power base has been severely weakened by Hurricane Katrina, and she´s about to be put on trial during the event for murdering her king. Sookie knows the queen is innocent, but she´s hardly prepared for other shocking murders: it looks like there are some vamps who would like to finish what nature started. With secret alliances and backroom deals the order of the day - and night - Sookie must decide which side she´ll stand with, and quickly, for her choice may mean the difference between survival and all-out catastrophe.

Katkend:

"Good. To make my day absolutely effing complete, here's Eric again," I said.

Arvamus: Okei, mis sest Quinn'ist ikka! xD TEAM ERIC!
Vot nende vahel ma tajun keemiat. Ja see, kuidas Pam sellest hoolib, on armas. Ja üldse... Ericu käitumine ja üldse... Kordasin.
Meeldib, et Harris on aega võtnud. Mitte ei pane selliseid... pauke kohe ära. Asjad kerivad ja kerivad ja siis tuleb BOOM.
Natukene kurb mõelda, et varsti on lõpp peal, kuigi silmad kindlasti rõõmustavad. Very Happy

Hinne: 9/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime7/4/2010, 21:18

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) 9780575083967

Nimi:
From Dead to Worse

Lehekülgede arv: 368

Kuupäev: 11.03.10

Sisu: The supernatural community in Bon Temps, Louisiana is reeling from two hard blows: the natural disaster of Hurricane Katrina, and the manmade horror of the explosion at the vampire summit in the up-north city of Rhodes. Sookie Stackhouse is safe but dazed, and she´s yearning for things to get back to normal. But that´s just not happening. Too many vampires - some friends, some not - were killed or injured, and her were-tiger boyfriend Quinn is among the missing. It´s clear that things are changing, whether the weres and vamps like it or not. And Sookie, Friend to the Pack, blood-bonded to the leader of the local vampire community, is caught up in those changes. She´s about to find herself facing danger and death and, not for the first time, betrayal by someone she loves. And when the fur has finished flying and the cold blood has stopped flowing, Sookie´s world will be forever altered ...

Katkend:

"Sitting here on your bed, smelling your scent," he said in a voice so low I had to strain to hear it. "Sookie, I remember everything."
"Oh, hell," I said, and went in the bathroom and shut the door.

Arvamus: Yalaralla daa! Very Happy
Hea oli. Mulle meeldib ikka see loo ülesehitus... Nothing too pushy.
Nagu... kuigi vampse jms pole olemas, tundub asi reaalne. Selline... nagu tõsieluline oleks.
Kuigi, nagu tavaliselt, söön oma sõnu jälle - Quinnist on kahju. Vbl muidu mitte, aga just see, kuda nad lahku läksid...
Ja Eric on äge. xD Luv Pam.
Ja Chrystal on nõme. xD Ei tea, mis Jasonist saab nüüd.
Üldiselt, 1 more to go! ^^

Hinne:
9/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime7/4/2010, 21:20

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) 9780575085510

Nimi:
Dead and Gone

Kuupäev: 13.03.10

Sisu: Now it´s the turn of the weres and shifters to follow the lead of the undead and reveal their existence to the ordinary world. Sookie Stackhouse already knows about them, of course - her brother turns into a panther at the full moon, she´s friend to the local Were pack and Sam, her boss at Merlotte´s bar, is a shifter. At first the great Were revelation seems to go well - then the horribly mutilated body of a were-panther is found outside Merlotte´s. Though Sookie never cared that much for the victim, no one deserves such a horrible death, so she agrees to use her telepathic talent to track down the murderer. But what Sookie doesn´t realise is that there is a far greater danger than this killer threatening Bon Temps: a race of unhuman beings, older, more powerful and far more secretive than the vampires or the werewolves is preparing for war ...

Katkend:

"Have you got another cat?"
"No, Bubba. I haven't." Thank god.

Arvamus:
Meeldis. Ainult et see tühi tunne nüüd, kui raamatud läbi on. Claudine'ist on täiega kahju... Sad Ja Eric... *mõtleb* *ja mõtleb veelkord* Elame, näeme, mis muud.

Tagasi üles Go down
Sponsored content

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) Icon_minitime

Tagasi üles Go down

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 4Mine lehele : 1, 2, 3, 4  Next