2 posters
Mine lehele : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorTeade
nasicc
Pehme admin
nasicc

Female Postituste arv : 5899

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Empty
PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime7/4/2010, 21:36

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Naljamangud

Nimi:
Näljamängud

Autor: Suzanne Collins

Lehekülgede arv: 304

Kuupäev: 13.03.10

Sisu: Kunagise Põhja-Ameerika varemetel asub särav Kapitoolium, mille elanike oodatuimaks meelelahutuseks on iga-aastased Näljamängud: võitlus elu ja surma peale ülisuurel areenil televisiooni otse eetris. Mängude võitmine tähendab kuulsust ja rikkust, kaotus aga kindlat surma. 16-aastasest Katniss Everdeenist saab mängudel osaleja ilma, et ta seda tegelikult tahaks. Kui ta soovib võita, peab ta hakkama valima ellujäämise ja inimlikkuse, elu ja armastuse vahel.

Tunnustatud kirjanik Suzanne Collins on oma uue romaanitriloogia esimesse osasse põiminud võrdses annuses pinevust, filosoofiat, seiklusi ja romantikat.

Triloogiat on menu poolest võrreldud Stephenie Meyeri “Videviku” sarjaga ning sellestki tehakse juba filmi.

Katkendid:

Rumalad inimesed on ohtlikud.

"Ole vait ja söö mune," käratan talle.

Arvamus: Hmm... Suht hea, kuid ei midagi meeldejäävat. Erilisi emotsioone ka esile ei kutsunud, sest oli loogiline, et Katniss elama jääb.
Mai saanud tema ja Peeta suhtele lõpus pihta. V nh, sain, kuid kuigi Peetal oleks valus, goian pöialt Gale'ile.
Mingil etapil meenutasid Katniss (kahtlane nimi) ja Peeta Soneat ja Akkarini. (Rüvetamine, tean.) Lõpus neile enam ma pöialt ei hoidnud.

Hinne: 6/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime7/4/2010, 21:40

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 9781400115280

Nimi:
Angelic

Autor: Kelley Armstrong

Lehekülgede arv: 98 (novella)

Kuupäev: 07.04.10

Sisu: As a half-demon master of the dark arts, Eve Levine isn’t what anyone would call angelic. That’s exactly why the Fates chose her for the job. She’s their secret weapon against the forces of evil.
However after five years, Eve is tired of being the designated rebel of the angel corps, expected to break the rules, then penalized for it. When the leaderless djinn stage an uprising, Eve sees the perfect chance to get herself fired. As she plunges deeper into the demon world, though, she realizes she’s in danger of losing a lot more than her job.

Arvamus: Noh, mis ma öelda oskan... Tore oli Eve'ist üle pika aja midagi kuulda. Kuigi see polnud eriti mõjuv jutt. Oleksin lugeda eelistanud...

Hinne: 9/10 (Armstrong siiski. (A) Very Happy )
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime18/4/2010, 20:43

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 ?source=9780553587074&height=300&maxwidth=170 [Panin ka siis selle uuema ja ilusama kaane. Very Happy ]

Nimi:
Industrial Magic

Kuupäev: 18.04.10

Lehekülgede arv:

Sisu: Think your in-laws are scary? Try meeting Paige Winterbourne's potential father-in-law: CEO of the Cortez Cabal, a multinational corporation...and the supernatural equivalent of the Mafia. Lucas Cortez has devoted his life to ruining the Cabals, though that doesn’t stop his father from expecting him to take over the family business someday. Benicio’s favorite ploy is to appeal to Lucas’s quixotic ideals by asking him to investigate Cabal cases of injustice.
After years of failure, Benicio finally has the perfect case: a teenage witch attacked and left for dead. Refusing will be difficult enough for Lucas...near impossible for his new witch girlfriend. Paige and Lucas soon discover that the young witch wasn't the first Cabal teenager attacked.
When the infighting among the Cabals threatens to let the killer continue his spree, Paige and Lucas decide it’s up to them to stop him. The chase takes them on a cross-country hunt through the supernatural world, where allies can be found in the strangest places, including a celebrity necromancer, a wise-cracking Celtic deity, a pissed-off ghost, a half-mad clairvoyant, and a group of vampires who’d really rather be in an Anne Rice novel.

Katkendid: "Hand it over, Cortez."
He thumped the scroll into my outstretched hand. "I've been robbed."

A fireball will be justified. Inappropriate, but justified.

"Closed door means knock," Elena said, shooing him out.
"You've been in here for two hours," he said. "She can't need that much work." He frowned as he examined my outfit. "What the hell is she? A tree?"
"A dryad," Elena said, cuffing him in the arm.
"Oh, my god," Jaime said, surveying my outfit. "We forgot the bag!"
"Bag?" Clay said. "What does a dryad need with-"
"An evening bag," Cassandra said. "A purse."
"She's got a purse. It's right there on the bed."
"That's a day purse," Cassandra snapped.
"What, do they expire when the sun goes down?"

"Jesus," Adam said, slumping into the driver's seat. "How long have we been sitting here? Why isn't it light out yet?"
"Because it's only five A.M." I said.
"No way. Your watch must have stopped."
"Didn't Lucas suggest you bring a magazine? He said it'd be boring."
"He said tedious."
"Which means boring."
"Then he should have said boring." Adam shot a mock glance at Lucas, who sat beside him, watching Weber's house through binoculars."
"Boring means something which is dull," Lucas said. "Tedious implies both long and very dull, which, I believe you'll agree, this is."
"Yeah? Well, remind me to pack my pocket dictionary next time you two drag me along on one of these 'tedious' adventures."

Arvamus:
Wow. Viimased 300 lehekülge olid isegi põnevad. Põnevamad, kui mäletasin, igal juhul küll. Hmm... Üldiselt selle raamatu väärtus kasvas minu silmis päris korralikult.
Finally läbi. Very Happy
Mis ma veel ütlen ss... Cassandra vaatevinklist võiks raamat tulla ja ta võiks lõpu(k)s ära surra. Ma nutaks vbl (kui ta Clay'd hoovi ei tõmbaks. Aaron oleks OK. Tema nutaks ehk ka.) Kahjuks peaks sellist raamatut vist kaua ootama, (A)
Love Eve! Very Happy

Hinnang: 10/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime20/4/2010, 22:00

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 9781841495972

Nimi:
Magician's Apprentice

Autor:
Trudi Canavan

Kuupäev:

Lehekülgede arv: 590

Sisu:
In the remote village of Mandryn, Tessia serves as assistant to her father, the village Healer - much to the frustration of her mother, who would rather she found a husband. But her life is about to take a very unexpected turn. When treating a patient at the residence of the local magician, Lord Dakon, Tessia is forced to fight off the advances of a visiting Sachakan mage - and instinctively uses magic. She now finds herself facing an entirely different future as Lord Dakon´s apprentice. But along with the excitement and privilege, Tessia is about to discover that her magical gifts bring with them a great deal of responsibility. Events are brewing that will lead nations into war, rival magicians into conflict, and spark an act of sorcery so brutal that its effects will be felt for centuries ...

Katkendid:
"Do you think she'll ever lose this interest in healing?" he asked.
"I hope not. Plenty of magicians waste their time on worse things."

"Anyone hurt?" she asked. But of course someone is. Why else summon me? Unless... unless I know them. She felt her insides clench with fear and dread. Jayan? No. Surely not Jayan. He's too annoying to have been killed.

Dakon nodded. "Unlike you, I don't relish killing. I asked myself many times why I joined this invasion of Sachaka, why I said nothing against the unnecessary slaughter. Now I see it was to get the necessary slaughter. And I find I'm not squeamish at all."

The slave shook his head, then looked around furtively, bent close and whispered: "I serve him to stay alive. If I didn't, I would not live long." He straightened. "You go home. Get married. Have children. Live a long life."
Then he hurried past them and disappeared through a doorway. Tessia turned to look at Jayan, then let out a short laugh.
"I suspect I've just been given orders by a slave."
"Advice," Jayan corrected.

Arvamus: Wow. Hoopis parem kui PoW. Kohe näha, et talle meeldib/sobib/tuleb hästi välja oma Kyraliast kirjutamine. Nii hea. Very Happy
...miks mul selle lugemiseks 10 kuud kulus...? Pagan seda teab.
Tglt hea raamat, aga algus ei tekitanud sõltuvust. Very Happy
Ma arvasin kogu aeg, et Dakon sureb. Olen spoilerdanud selle endale kusagil. Oh jah. Tend to do that.
PS! Didn't like Narvelan from the very beginning.

Hinne:
8/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime21/4/2010, 16:54

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Wondrous_strange

Nimi:
Wondrous Strange

Autor: Lesley Livingston

Kuupäev:

Lehekülgede arv: 327

Sisu: Since the dawn of time, the Faerie have taken. . . .

Seventeen-year-old actress Kelley Winslow always thought faeries were just something from childhood stories. Then she meets Sonny Flannery. He's a changeling--a mortal taken as an infant and raised among Faerie--and within short order he's turned Kelley's heart inside out and her life upside down.

For Kelley's beloved Central Park isn't just a park--it's a gateway between her ordinary city and the Faerie's dangerous, bewitching Otherworld. Now Kelley's eyes are opening not just to the Faerie that surround her, but to the heritage that awaits her . . . a destiny both wondrous and strange.

Arvamus:
Kuna kuulatud, katkendeid pole. Ma isegi ei tea, kas midagi jäi kõrva või ei. Naermist (südamest) ette vist ei tule.
Mõnus unejutt oli muidu. Lausa ootasin vahepeal, mis siis edasi saab. Sisu muidugi üsna... reit. V nh, see oleks raamatu solvamine. Tegu hea asjaga. Mina lihtsalt liiga vana vbl.
Pealelugeja hääl meeldib. Annab asjale elu. Very Happy

Hinne: 8/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime22/4/2010, 19:38

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 966

Nimi:
Noore Wertheri kannatused

Autor:
J. W. Goethe

Kuupäev: 22.04.10

Lehekülgede arv: 128

Sisu: Noor Werther kolib väikelinna, et asuda diplomaatilisse teenistusse, naudib sealset idüllilist ümbrust, loeb Homerost ja Ossiani laule, joonistab pisut, tutvub siis ühel ballil Lottega ja armub. Lotte aga, oh häda, on kihlatud Albertiga, korraliku eduka õukonnaametnikuga, kes ärireisilt kodulinnakesse tagasi pöördudes teeb Wertheri ja Lotte taevalisele sõprusele lõpu. Meeleheitel Werther lahkub linnast, otsib lohutust õukonnaametist, kuid õukonnaelu tüütab teda, pealegi tajub ta seal teravalt seisusevahesid - temasse suhtutakse alati kui kodanlasse. Ta palub ametist vabastust, tuleb Lotte juurde tagasi ja, tahtmata oma õnne eest seista, laseb enda maha.

Katkend:

Kui meil puudub hingerahu, puudub meil ju kõik.

Arvamus: Eeh... Mis öelda. Ma ei mõista seda teost. Vbl sel tasemel ainult, et autor vajas omi tundeid välja elada. Aga mulle kui lugejale...
Werther oli suhteliselt... ullike. Liiga hea südamega. See minu meelest tema hukatuseks saigi.
Lotte... Wertheri silmis ideaalne. Aga seda vist tormiliselt armastatud ongi? Tundus olevat hea südamega inimene sellegipoolest. Kui palju Werther ka ei soovinud, Albertit ta vihata ei suutnud. Ainus asi, mis mulle selles liigpoeetilises asjas huvi pakkus.
Kohustuslik kirjandus muidu. Very Happy

Hinne: 7/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime28/4/2010, 12:01

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 DarklightHCc

Nimi:
Darklight

Autor: Lesley Livingston

Lehekülgede arv: 312

Kuupäev: 27.04.10

Sisu: Since the frightening events of last Halloween, which ended with her beloved, Sonny, forced to leave her and return to the Faerie world, Kelley has been rehearsing for a new play, testing her powers, and trying to keep hope that she'll see Sonny again soon.

His Janus friends provide her with protection and company, but they hardly compare. And her unnerving Faerie mother keeps sending her images of Sonny on his violent quest that make Kelley wonder just how well she knows the boy she fell in love with.

But Kelley soon finds she's got far more than romance to worry about. An old enemy of her friend Bob (otherwise known as Puck) is after her, and it looks as though he won't be happy until he's murdered her. And the father Kelley no longer wants to acknowledge is sick - perhaps on the verge of dying.

As Kelley struggles to stay alive and decide who deserves her loyalty, she discovers that a danger far greater than she imagined threatens not only her and Sonny, but all of Faerie.

Katkend:

"I don't like the idea of hiding."
"Well, how do you like the idea of surviving?"

Arvamus:
Kuulatud, seega katkend ei pruugi liiga täpne olla. Very Happy
Endiselt mõnus unejutt. Very Happy Sisu hakkas lugema alles siis, kui Kelley Sonny enda juurest minema kihutas. I'm heartbroken nüüd! Sonny pärast. Sest tal ei ole lihtsalt (spoiler) teadmine, et Kelley teda ei armasta, vaid ka teadmine, et ta rikkus tüdruku elu.
Such an unfair world.

Hinne:
7/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime28/4/2010, 20:13

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 28766291 <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 9780307357267 <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 1841497436

Nimi:
Men of the Otherworld

Autor:
Kelley Armstrong

Kuupäev:

Lehekülgede arv: 369

Sisu:
I don't remember the first time I changed into a wolf. One night I passed out, and awoke to find my body covered in yellow fur. My brain was beyond reacting. It took this in its stride, as it had everything else in my new life. I got to my feet and went in search of food.

As a curious and independent six-year-old, Clayton didn't resist the bite ? he asked for it. But as a lone child werewolf his life is under constant threat. So when enigmatic Pack member Jeremy Danvers saves him, Clayton is determined to protect his adoptive father, no matter what the cost.

So begins this gripping collection of four tales chronicling the bloody feuds of the American Pack, and the coming of age of Clay Danvers, a very powerful ? and very singular ? werewolf.

Katkendid:

The man grinned, flashing white teeth. He extended his hand. I backed up.
"He doesn't do physical contact," Jeremy said.

I'd just as soon have gone naked, but Jeremy had a thing about clothes, so I humored him.

Antonio grabbed the tiny jeweler's box from the table and tossed it to Malcolm. A spark of worry passed behind Jeremy's eyes, but when Malcolm saw what was in the box, he laughed nearly as loudly as his son.
"A silver bullet on my name on it," he said. "One can never accuse you of subtlety, Tonio."
"Regular bullets may work just as well," Antonio said, "but I thought this one might find a special place in your heart."

Thirty feet? That didn't seem right. If it was five floors, and each floor was at least- I stopped calculating. It didn't matter. I'd taken the dare. I stepped up to the edge, bent my knees, counted to three... and jumped.
The first thirty feet off the drop went five. It was those last twenty that did me in.

His gaze swept the room, and he swallowed. "They won't believe me."
"Yes, they will." I dropped him, strode across the room and grabbed a handful of Polaroid shots. "If they don't, show them these."
"You took pictures? Jesus Christ! You're- You're-"
"Someone you don't ever want to meet again."

At school our classroom had a small rodent zoo consisting of two rabbits, three hamsters, a litter of baby gerbils and a guinea pig. At first, I'd thought the teacher was raising snack food, which impressed me, being the first sign of intelligence she'd shown. Soon, though, I'd figured out the animals' true purpose and left them alone, though I would never understand the appeal of petting and coddling perfectly good food.

Arvamus:

Polnud paha. Very Happy Mõnus oli Clay kasvamist jälgida - talle nii omased iseloomujooned juba nii varakult olemas.. kuigi oleksin oodanud külmemat kalkuleerimist. (Samas see oleneb ka mu tujust lugemise ajal.) Teisalt mõistan ma ta maailma nüüd palju paremini. Jer'i lühikas oli kahtlane.
Aga HEA! (Kogu krempel. Very Happy )

Hinne: 10/10
Tagasi üles Go down
black
Sugar
black

Female Postituste arv : 1492

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime28/4/2010, 20:41

Jer'i lühikas?
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime28/4/2010, 21:54

Lühijutt Jeremy vaatevinklist. Very Happy
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime30/4/2010, 16:09

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Uhkusjaeelarvamus

Nimi:
Uhkus ja eelarvamus

Autor: Jane Austen

Lehekülgede arv: 284

Kuupäev: 30.04.10

Sisu: Kui ühel päeval jõuavad Merythoni kaks rikast poissmeest, loodavad hr. ja pr. Bennet, et üks nende tütardest saab ühele poistest mehele. Kuid Elizabeth, kes on hr. Darcy tausta veidi uurinud, lükkab ta tagasi. Hoolimata sellest ristuvad nende teed tihti ja eal ei või teada, mis elu toob...

Katkendid:

"Kui tal oleks minu vastu terakeni kaastunnet olnud, poleks ta pooltki nii palju tantsinud!" hüüdis tema abikaasa kannatamatult. "Taeva pärast, ära mulle rohkem tema partneritest räägi. Kahju, et ta juba esimese tantsu ajal oma jalga ära ei nikastanud!"

"Pole midagi petlikumat kui näiline tagasihoidlikkus," ütles Darcy. "Tihti on see lihtsalt mõttelaiskus ja mõnikord varjatud hooplemine."

"Sõnavabadust tohin endale lubada alles siis, kui õnum ise on kogu oma väärtuse kaotanud."

Lugupeetud sir,
Pean teid jälle õnnitlust nõutamisega tüütama. Elizabethist saab varsti mr. Darcy abikaasa. Lohutage leedi Catherine'it, nagu oskate. Aga teie asemel hoiaksin õepoja poole. Selle käest on rohkem loota.
Siiralt teie, jne.

Arvamus:
Nooh... hakkasin kuulama, ei pidanud vastu, võtsin riiulist raamatu hoopis. Tegu on hea raamatuga. Ma mõitan ja ei mõista ka, miks seeklassika. Elizabeth ja Darcy... lugu oli... eks iga lugu on ilus. Aga mingeid erilisi tundmusi mul ei tekkinud.
Issand, see sõnavara külg hakanud. Very Happy
Üldiselt, väga hea raamat! (Y)

Hinne: 9,5/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime12/5/2010, 20:13

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 346

Nimi: Jumalaema kiriku küürakas (adapteeritud Jumalaema kirik Pariisis)

Autor: Malvina G. Vogel (originaal Victor Hugo)

Lehekülgede arv: 234

Kuupäev: 12.05.10

Sisu: Victor Hugo romaan «Jumalaema kirik Pariisis» on üks romantismi tippteoseid. See on lugu ilu, headuse ja puhtuse võrdkujust Esmeraldast, tänavatantsijatarist, kelle ümber keerleb nelja mehe saatus. Hädavaresest poeet ja filosoof Gringoire võlgneb talle elu, keigarist kapten Phoebus võidab ta südame, vaimuliku don Frollo väärastunud kirg aga saadab ta surma. Vaid Quasimodo, Jumalaema kiriku küürakas kellalööja, on ainus, kes armastab Esmeraldat ennastohverdavalt. Samas on see ka lugu Pariisi põhjakihtide, Imede Õue asukate ustavusest ja vaprusest, kuningas Louis XI piiratusest ja julmusest ning sugugi mitte viimases järjekorras, lugu Jumalaema kirikust ja keskaegsest Pariisist.

Arvamus: Mulle ei meeldi see lugu.
Esmeralda armastus Phoebuse või asja vastu oli liiga pinnapealne, nagu 15aastaselt ikka. Keegi ellu ei jäänud... va kits ja Pierre... Quasimodo lojaalsus oli... nagu koeral. Kuigi mulle meeldis, et ta viimaks vastu astus.
Linnaelanikud olid jõhkrad.
PS. Tõesti ei suutnud originaali lugeda. (A) Very Happy

Hinne: 6/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime2/6/2010, 09:16

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Product-6562072

Nimi: Bitten

Kuupäev: 14.05.10

Lehekülgede arv: 446

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime2/6/2010, 09:30

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 9780553806625

Nimi:
Frostbitten

Lehekülgede arv: 339

Kuupäev: 17.05.10

Sisu: Smart, sexy, supernatural--the men and women of the Otherworld live and love, fight and die, among us. Unseen and unsuspected, this realm of witches, ghosts, and werewolves is now threatened with exposure by a brutal series of bizarre murders that has left even the supernatural world baffled--and cold with terror....
Being the world's only female werewolf has its advantages, such as having her pick of the Otherworld's most desirable males. And Elena Michaels couldn't have picked a more dangerously sexy and undyingly loyal mate than Clayton Danvers. Now their bond will be put to the ultimate test as they follow a bloody trail of gruesome slayings deep into Alaska's frozen wilderness.
There's nothing the werewolf community dislikes more than calling attention to itself. So when a pair of rogue man-eaters begins hunting humans, it's up to Elena and Clayton to track down the predators. But any illusions their task would be simple are quickly dispelled. For even in werewolf terms, there's something very disturbing taking place in the dark Alaskan forests. A werewolf more wolf than human and more unnatural than supernatural is on the hunt--a creature whose origins seem to spring from ancient legends of the shape-shifting Wendigo.
And if that wasn't bad enough, Clayton and Elena find themselves confronting painful ghosts from their pasts--and an issue neither of them is eager to discuss. For one of them has been chosen to become the new Pack leader, and as every wolf knows, there can be only one Alpha. They've always been equals in everything. Now, when their survival depends more than ever on perfect teamwork, will instinct allow one of them to lead...and the other to follow?

Katkendid:

I shook my head. "If I wanted to kill you, I wouldn't be throwing you on the grass, would I?"

"Door's open," Clay called.
I found him pacing inside, cell phone at his ear. Reese sat on the edge of the bed with a bloody towel around his right hand.
"I didn't do it," Clay said.

Clay had a lot of problems with Karl Marsten joining the Pack, but when asked to add anything to the list of concerns, he'd said only "No more stealing from museums."
When Karl had heard that, he'd been a bit taken aback, this probably being the last issue he'd expect Clay to raise, far behind the fact that Karl had once helped to kidnap him. But Clay's priorities were never the expected ones. But stealing artifacts? That pissed him off. They'd eventually negotiated a compromise. Karl could still steal from museums, but only jewels and only the short shown off as historical bling with no archeological significance.

"Drive," I said. "Even the extra vehicle insurance isn't going to cover a bear attack."

"so," he said. "Clay was worried we'd never find you out here, but all I had to do was follow the bitching and moaning, and here you are."

More silence and I thought I'd screwed up the transmission again, then faintly, "Elena?"
"Yes, unless Nick found a woman in the forest, which I suppose wouldn't be too surprising."

I shrugged. "I'm practical and so is he. He'll come for me as long as I'm reasonably healthy, but ultimately I'm replaceable."
A shadow passed over the picture window behind us. Then it exploded, glass flying, as Clay leapt through. He landed on his feet with a thud and a grin. "Nah, darling, you're difinitely one of a kind."

Arvamus:
Aah. Loved it. Kuigi pean tunnistama, et raamatud kisuvad sitemaks. See raamat oli sügavam - kõik need probleemid jms. Armastan.

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime2/6/2010, 09:37

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Dead-family-sookie-book-10

Nimi:
Dead in the Family

Autor: Charlaine Harris

Kuupäev:

Lehekülgede arv: 320

Sisu: It's all about family ...

If you think your family relationships are complicated, think again: you haven't seen anything like the ones in Bon Temps, Louisiana. Sookie Stackhouse is dealing with a whole host of family problems, ranging from her own kin (a non-human fairy and a telepathic second cousin) demanding a place in her life, to her lover Eric's vampire sire, an ancient being, who arrives with Eric's 'brother' in tow at a most inopportune moment. And Sookie's tracking down a distant relation of her ailing neighbour (and ex), Vampire Bill Compton. In addition to the multitude of family issues complicating her life, the werewolf pack of Shreveport has asked Sookie for a special favour, and since Sookie is an obliging young woman, she agrees. But this favour for the wolves has dire results for Sookie, who is still recovering from the trauma of her abduction during the Fairy War.

Katkendid:

"I hardly feel worthy of being cared about that strongly," I admitted.
He managed a smile. "As to your being worthy, I don't think falling in love has much to do with the worth of the object of love."

"I like children," Claude told me. "I'll behave. And I'm sorry to have upset you." He gave a stab at sounding contrite.
"Funny. You don't look sorry. At all."
"I'm dying inside," he said, smiling a wicked smile.

"Vampires, bringing America together!"

Arvamus: Jättis mõnusa tunde sisse, seega hea. Very Happy

HInne:
9/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime2/6/2010, 09:47

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 172

Nimi:
Aeg antud elada, aeg antud surra

Autor: Erich Maria Remarque

Kuupäev:

Lehekülgede arv: 475

Sisu: Pärast kahte aastat Idarindel saab Ernst Graeber lõpuks kolm nädalat puhkust. Kuid kuna puhkuseid tühistatakse tihti, ei kirjuta ta sellest oma vanematele, et neis mitte tühje lootusi äratada.
Koju jõudes leiab mees aga eest vaid kodumaja varemed. Vanemate saatusest ei tea keegi midagi. Omakseid otsides leiab ta Elisabethi, lapsepõlvesõbra, kes on nagu Graebergi vangis maailmas, mida ta pole ise loonud. Ent sõja ajal näib armastus kindla võimalusena rabeleda välja ümbritsevast koledusest teise, kaunimasse maailma ning üürike lohutus võib vahel viia ootamatu ja vabastava kogemuseni.

Katkendid:

"Raadio on nässus."
"Säärane sigadus! Pidi ju korras olema."
"Pane ta korda, imik," sõnas Immermann. "Mehel, kes teda korras hoidis, pole juba neliteist päeva enam pead otsas."

"Kui vana sa õigupoolest oled?"
"Pea mokk maas!"
"Umbes kakskümmend, eks? Või veel üheksateist? See-eest on sul juba päris tore elu selja taga. Viis, kuus aastat oled juute ja rahvareetureid taga ajanud. Müts maha! Kui mina kakskümmend olin, ajasin ainult tüdrukuid taga."

"Elu on paganama lihtne, kui seda lihtsalt võtta."

Graeber naeratas. Ta kõrv tabas jälle raasukese sellest sarkasmist, mis Pohlamannil oli olnud. Pohlmann märkas ta naeratust.
"Te muigate," ütles ta. "Ja te olete nii rahulik. Miks te ometi ei karju?"
"Ma karjun," vastas Graeber. "Te üksnes ei kuule seda."

Marabuu naeratas vaevaliselt. "Härra," ütles ta Graeberi poole pöördudes. "Varemini vaatasime taeva poole, et palvetada. Nüüd teeme seda, et needa. Selleni oleme jõudnud."

"Ja mina uskusin esimesel õhtul, et vajad kaitset ja oled abitu."
"Seda ma olengi."
"Seda oleme kõik. Kuid me saame läbi ka ilma kaitseta ja abita."

"Kas on midagi, millel oleks tähtsust?"
"Jah." Graeber vahtis külma, kuldset valgust, mis aeglaselt kogu ruumi täitis. "Me pole enam surnud," ütles ta. "Ja me pole veel surnud."

Graeber läks tagasi. "Ma tahtsin midagi, millele tugineda," mõtles ta. "Kuid ma ei teadnud, et see teeb kahekordselt hellaks, kui sul see on."

"Kihla tahate vedada, te kergemeelne nooruk? Ja teie, preili, naerate selle üle? Tõepoolest, kaugele oleme jõudnud!"
"Miks ta naerma ei peaks," ütles Graeber. "Naer on parem kui nutt. Eriti siis, kui neist mõlemast mingit kasu pole."

Arvamus: Noh... pole just parim, aga hea. (Y) Inimlik jällegi.

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime5/6/2010, 11:26

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Th_0316037834

Nimi:
The Ambassador's Mission

Autor: Trudi Canavan

Lehekülgede arv:

Kuupäev:

Sisu:
"Sonea, once the despised commoner in the Magicians' Guild, is now a Black Magician of Kyralia. Though she is now part of the establishment, she comes to find that the past is not so easily left behind..."
Lorkin, Sonea's rebellious son, has volunteered to join the formidable Lord Dannyl in his new post as Guild Ambassador to Sachaka - a land ruled by cruel, slave-owning black magicians. There is suspicion that some of the Sachakans still harbor dreams of conquest, so when word comes that Lorkin has gone missing, Sonea is desperate to find him. However, Guild law states that if a Black Magician leaves the city he or she will be exiled forever.
As she fears for her missing son, Sonea dedicates herself to helping her old friend Cery. For some time, there has been fear and paranoia on the streets of Imardin. Leading thieves have been dying under irregular circumstances. The need to discover who has been picking off the leading thieves of the city is now a very personal crusade - one that Sonea must aid, for the killer appears to be using magic.
Either a member of the Guild is leading a double life as a hired killer, or there is - once again - a rogue magician on the streets of Imardin . . .

Katkend:

"Sometimes all it takes is one man and a little knowledge to do great things."
The king smiled crookedly. "Yes. And sometimes it only takes one man and a little knowledge to do a great deal of harm."

Arvamus: Lorkin on nii oma vanemate moodi. xD Armas vaadata kohe. Very Happy Mõnus on teisi tegelasi nö suureks kasvanuna näha. Hea oli selles maailmas tagasi olla. Raamat oli ka hea - nagu Musta võluri triloogiagi. Hoidis lugemas.

Hinne:
10/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime10/6/2010, 20:05

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Short-second-life-bree-tannerjpg-f41dbecf071820ef_medium

Nimi:
The Short Second Life of Bree Tanner

Autor: Stephenie Meyer

Kuupäev: 10.06.10

Lehekülgede arv: 192

Sisu: Eclipse'is viimasena ellujäänud uue vampiiri viimane nädal.

Katkend: Riley smiled slyly and waited a beat. "This is going to be hard to process," he warned. "I don't understand it, but I've seen it for myself. These old vampires have gone so soft that they actually keep - as a member of their coven - a pet human."
His revelation was met by blank silence. Total disbelief.
"I know - hard to swallow. But it's true. We'll know it's definitely them because a human girl will be with them."
"Like... how?" Kristie asked. "You mean they carry meals around with them or something?"

Arvamus: Tõesti... igal lool on kaks poolt. Oli huvitav näha, mida teised samal ajal tegid... Kuidas valmistusid jms... Diego-Bree asi oli natukene... sleeky, kuid see kõrvale jätta... Heartbreaking. Mitte et ma praegu hullult nutaks v nii... aga imelik mõelda, et Eclipse'i lugedes olin ma täielik Bree-vihkaja. Nüüd lootsin viimase hetkeni, et juhtub ime ja ta jääb elama...
Ma ei saa aru, miks nii halvad arvutused... Mulle meeldis. Esmase twi-vaimustusega võrrelda ei saa, kuid tegu polnud halva raamatuga.

Hinne: 9/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime17/6/2010, 20:16

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 6057

Nimi:
Kas seal on kedagi?

Autor: Marian Keyes

Kuupäev: 17.06.10

Lehekülgede arv: 17.06.10

Sisu: Anna Walshi elu on täiuslik. Tal on maailma parim töö, kena korter New Yorgis ja suurepärane abikaasa – tema elu armastus Aidan Maddox. Kuni ühel hommikul ärkab ta vigastatuna oma vanematekodus Dublinis ega mäleta, kuidas ta sinna jõudis. Anna püüab paraneda ega mõista, miks Aidan kõnedele ega e-kirjadele ei vasta. Vigastustest paranenud, pöördub Anna tagasi New Yorki, talle hakkab juhtunu aeglaselt meenuma ning ta asub oma abikaasat otsima.

Katkendid:

"Milles siis asi, kui Luke sulle meeldib?"
"Ma lihtsalt mõtlesin..."
"Mida?"
"Et kas ta aluspükse üldse kannab?"
"Taevas halasta," pobisesin ma endamisi.
"Kui ma talle liiga lähedal seisan, tuleb mul kange tahtmine... himu... teda hammustada."

"Armas taevas," ütles Jacqui põrandal lamades, "vist hakkab peale."
"Kuidas sa tead? Kirjelda, mismoodi on."
"Valus on!"

Arvamus: Täitsa lõpp. Kui ma ei kasrdaks Armstrongi reeta, röögiksin kogu ilmale, et see on parim raamat üldse!
Nagu "Racheli puhkusegagi" tegin ma selle vaimse teekonna Annaga kaasa.
Super!

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime10/7/2010, 17:37

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Ajakaart

Nimi:
Ajakaart

Autor: Felix J. Palma

Kuupäev: 06.07.10

Lehekülgede arv: 523

Sisu: London, 1896. Lugematu hulk uusi leiutisi on pannud inimese uskuma, et teaduse abil on võimalik saavutada võimatut. Viimast tõestab Murray Ajareiside firma, mis avab uksed, et teha teoks inimkonna suur unistus: reisida ajas. Selle unistuse on aasta varem äratanud kirjanik H. G. Wells oma romaaniga «Ajamasin». Korraga avaneb XIX sajandi inimese ees võimalus reisida aastasse 2000 ning seda võimalust kasutab Claire Haggerty, kes armub mehesse tulevikust. Kuid mitte kõik ei ihka näha homset päeva. Andrew Harrington loodab sõita minevikku, aastasse 1888, et päästa oma kallim Rappija Jacki küüsist. Ka H. G. Wells kogeb omal nahal ajareiside ohtusid, kui tema ette ilmub salapärane ajarändur, et röövida Wellsi kuulsa romaani autorlus, mispeale kirjanikul ei jää üle muud, kui võtta ette meeleheitlik põgenemine läbi sajandite. Kuid mis saab siis, kui me muudame minevikku? Kas ajalugu on võimalik ümber kirjutada?

«Ajakaardis» toob Félix J. Palma lugeja ette pöörase ajaloolise fantaasia – loo, mis on tulvil armastust ja seiklusi ning viib lugeja omakorda reisile kütkestavasse viktoriaanlikku Londonisse.

Katkendid:

"Jane," sõnas Wells vaevukuuldavalt.
"Bertie," vastas segaduses Jane.
"Charles..." alustas Andrew.
"Andrew," katkestas teda Charles.

"Kas teie olete mõnikord mõelnud, mis muudab inimese kohusetundlikuks? Ma võin teile öelda: see, kui tal on iga asja tegemiseks ainult üks võimalus."

"Miks te seda teete, härra Wells?" söandas ta küsida.
Wells puuris teda hetkeks hirmuäratavalt pingsalt. Isegi poisi lihtsa hinge jaoks pidi näima absurdsena, et keegi kulutab oma öid ühtaegu nii ekstravagantsele ja tülgastavale tegevusele.
"Sest see on kõik, mis ma tegemise ja tegemate jätmise vahel teha võin."

Arvamus: Autor käis täiega ajudele. Tuletas end pidevalt meelde. Lugu ise oli hea, vahepeal oli isegi tunne, et sellel mingi suurem tähendus. Nii et tagamõte ka olemas. Kuigi kohati oli see asi väga absurdne... Ja ta kirjutamisviis käis väga väga väga ajudele. Põldmarjade rida.... no mida effi. xD
Iseenesest oli see hea raamat (kuulub kuhugi nende igavate klassikute kõrvale kunagi), aga ma ei soovitaks seda mitte kellelegi. Sel lihtsal põhjusel, et on lugeda nii palju häid asju, mis on ka hästi kirjutatud. Samas ei saa sellele vähe punkte ka anda... aeh. Very Happy

Hinne:
7/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime10/7/2010, 17:52

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Stray-by-rachel-vincent-werecat

Nimi:
Stray

Autor:
Rachel Vincent

Kuupäev:

Lehekülgede arv: 618

Sisu: I look like an all-American grad student. But I am a werecat, a shape-shifter, and I live in two worlds.

Despite reservations from my family and my Pride, I escaped the pressure to continue my species and carved out a normal life for myself. Until the night a Stray attacked.

This brush with danger was all my Pride needed to summon me back... for my own protection. Yeah, right. But I'm no meek kitty. I'll take on whatever and whoever--I have to in order to find my friends. Watch out, Strays--'cause I got claws, and I'm not afraid to use them...

Katkendid:

"Faythe, it's me!"
"I know who the hell you are." I came toward him with my hands on my hips. "Why do you think I kicked you?"

"Come on, if you want them," he repeated and I kocked my head, trying to look curious since I couldn't just ask why he wouldn't bring them to me. It worked. "Marc said he'd use me as a scratching post if I ever went into your room unchaperoned again."

On the floor, Marc released Jace's hair in favor of a tight grip on his chin, as if he were scolding a disobedient toddler. "I told you to leave the door open. I told you not to touch her. And I meant it. If you lay a hand on her again, you'll have more to worry about than her ripping out your heart. I'll save her the trouble and do it myself."

"I know when to quit, Faythe. I quit when my heart tells me there's no chance of success. But it's not telling me that. Not yet. Not about you."

"I was your age once."
"And by your own admission, you already had a husband and two and a half kids."
-//-
"Really, Faythe, half a child? Is that any way to refer to your brother?"

I didn't want to be a leader. I wanted to be a survivor.

At least this time he left a light on, I thought. Sometimes, you thank God for the small things, especially when they're all you have.

But I'd take a slashed throat over a broken neck any day. At least that way I'd get to bleed over his shoes. One final fuck-you before I died.

And dead in accident isn't much different than dead on purpose. They both look pretty much the same in the end.

Arvamus: Nonii. Alguses oli ikka totaalselt Amrstrong - independent narrator, overprotective ex... kõik see. Nagu lahjem koopia Bittenist. Igal sammul sarkastiline 'oo, kus ma seda küll juba näinud olen?'. Aga kui lõpuks maailma sisse elasin, ei suutnud lugemist lõpetada. Hoidis lõpuni pinges.
(Kuigi ma lihtsalt EI TAJUNUD Marci ja Faythe suuuuuurt ja palavat armastust.)
Nagu Lambale ütlesin - nagu dieetkoka joomine pärast seda kui coca-cola otsa on saanud.

Hinne:
8/10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime20/7/2010, 15:02

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 157

Nimi: Ühe armastuse lugu

Autor: Anatoli Toboljak

Kuupäev: 12.07.10

Lehekülgede arv: 139

Sisu: Noore kirjaniku jutustus kahe noore inimese, Sergei ja Katja armastusest ning raskustest, mis seisavad noorte ees nende ühise elu hakul.

Katkendid:

"Ütlege parem, kes on teie ema ja isa?"
"Lapsevanemad."

"Ka Katja vanematel on vististi omad veendumused."
"Neil on ainult arvestus. Nad planeerivad kõike ette. Kõik on neile ette arvestatud. Kõigepealt lõpetab Katja keskkooli, siis instituudi, seejärel läheb mehele, siis ostavad nad talle korteri, siis sisustavad selle, siis tuleb laps, hiljem lähevad nad pensionile ja hakkavad lapselapsi hoidma, siis surevad nemad, siis sureb Katja, siis kõdunevad kõik...."
"Utreerima oled sa meister."

Arvamus: Mulle nii meeldib selle kümnendi kirjutamisstiil! Läheb nagu niuhti, mõnus lugeda...
Lugu ise... noh, mittemidagiütlev, samas paljuütlev. Pani tahtma lisa, samas see periood, mida kajastati, rahuldas. Katja ja Sergei... noh, ei tea. Eks Sergei oli see tugevam pool ja sp vahepeal nii dominantne oligi. Millegipärast mitte häirivalt.

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime20/7/2010, 15:09

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Rogue

Nimi:
Rogue

Autor: Rachel Vincent

Kuupäev: 18.07.10

Lehekülgede arv: 394

Sisu: Okay, so cats don't always land on their feet.

I know that better than most. Since rejoining the Pride, I've made big decisions and even bigger mistakes: the kind paid for with innocent lives. As the first and only female enforcer, I have plenty to prove to my father, the Pride, and myself. And with murdered toms turning up in our territory, I'm working harder than ever, though I always find the energy for a little after-hours recreation with Marc, my partner both on and off duty.

But not all my mistakes are behind me. We're beginning to suspect that the dead are connected with a rash of missing human women and that they can all be laid at my feet--two or four, take your pick. And one horrible indiscretion may yet cost me more than I can bear...

Katkendid:

"You watch too much TV," he said, refocusing light on the werecat's neck.
Only it wasn't just any werecat. It was a stray - a human initiated to our secret existence by violence rather than by birth. At least he had been a stray. Now he was dead, and his social standing no longer mattered.
Lucky bastard.

He grinned, gold-flecked eyes sparkling in the moonlight. "First one to hit five feet wins."
"A nap on the way home."
I groaned, my good humor beginning to fade. Nothing good could come from such a wager. If I lost, I'd have to drive for the entire five-and-a-half-hour trip home. But if I won, Marc would drive, which was much, much worse. With him in the driver's seat, I'd be afraid to blink, much less to sleep. Marc's favourite travel game was highway tag, which he played by getting just close enough to passing semi trucks to reach out his window and touch their real bmupers. Seriously. The man thought the inevitability of death didn't apply to him simply because it hadn't happened yet.

"Have you seen your mother?"
"Yeah," Etsaid, and my heart actually skipped a beat.
He knew mom was in the woods? If so, why hadn't he mentioned it? He knew as well as I did that she only Shifted when she was upset about something.
But I should have known Ethan was joking. "Slim lady. Blue eyes and a gray pageboy," he continued, his eyes glistening in appreciation of his own humor. "Answers to the name 'Mom'."

"How does Parker's body compare to mine? Hmm." I gave Parker a quick, theatrical once-over, and he smiled, clearly catching on to my line of thought. "Nice legs and killer biceps. But I have better boobs. No question."

"That brings us back to my questions," Parker said. "If she belongs to one of the South American Prides, where are her fellow Pride members? Why on earth would they let her off on her own?"
"Maybe she killed them all," Vic suggested, morbid humor shadowed behind his eyes.
Ethan crossed his arms. "Then they probably won't mind if we keep her." His cocky smile clearly showed his confidence that he could tame any tabby.

He shrugged, crossing bulging arms over his spotless polo shirt. "I'm just getting my facts straight. So... you're saying you were screwing a serial kidnapper for most of your last semester at school?" He turned then to face my father as my blood boiled. "I'd say that was tuition money well spent."

I swallowed thickly. "What good is the truth when you only use it when it doesn't matter?"

He held up both hands, as if to ward off a blow. "All I'm saying is that he got more than he bargained for with you."
"I got more than I bargained fr with him, too. Much more. I know he's completely different now, but he was really nice and fnny when he was human. But apparently his manners didn't survive the transition."
Marc smiled. "Yeah, well, yours didn't survive the puberty, so you can't really talk."

I took another sip and cradled the tiny cup in both hands as I met Ethan's eyes. "I think he dumped me."
"I think yu're right." He pinched a crumb from the corner of my brownie. "Seriously, though, what did you expect? How many times can you not marry a guy and still expect him to hang aound?"

"Where am I?" He laughed, and in that grating, malicious perversion of joy, I heard a faint remnant ofthe sweet, delightfilled laughter I remembered from the Andrew of old. The man with gentle eyes and slow, patient hands. He was still in there somewhere. He had to be. "I'm in hell, Faythe. And you're going to keep me company."

As much as I appreciated Vic's concern, Marc and I were none of his business. We were perfectly capable of screwing up our relationship all on our own.

My hand fell on the cassette tape in a plastic case. I threw it at him as hard as I could. It hit his nose and, to my surprise, left a tiny cut and a single drop of blood.
Luiz stomped toward me and crushed the tape beneath his foot. I grabbed another. Aerosmith. Nope, can't throw classic Aerosmith. I snatched a copy og the Thompson Twins' greatest hits and chucked it at him.

Arvamus: Hea hea hea. Very Happy Ei ole küll selline OMFG love it! raamat, kuid ma postpone'in Pride'i pärast Reckoningi... ARMSTRONGI! Vot see juba tähendab midagi. Plusspunktid. Very Happy

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime20/7/2010, 15:16

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Vincent_pride

Nimi:
Pride

Kuupäev: 19.07.10

Lehekülgede arv:

Sisu: Here's hoping cats do have nine lives...

I’m on trial for my life. Accused of infecting my human ex-boyfriend—and killing him to cover up the crime. Infecting a human is one of three capital offenses recognized by the Pride—along with murder and disclosure of our existence to a human.

I’m two for three. A goner.

Now we've discovered a rogue stray terrorizing the mountainside, hunting a wild teenage tabbycat. It's up to us to find and stop him. With my lover Marc's help, I think I can protect the vulnerable tabby from both the ambitious rogue and the scheming of the territorial council. If I survive my own trial…

Katkendid:

I stared after him, then glanced at Marc, who grabbed my upper arm and hauled me after
Jace, warning me not to speak with a single glance. That was a talent I’d always envied.
The only thing I could do with a single glance was piss people off. Which was not a very
valuable skill to have when one is on trial for her life.

The kitchen screen door squealed open behind me. “What happened?” Marc demanded as
it thumped shut.
My eyes closed, and my pulse jumped. I inhaled deeply to get a whiff of his scent, which
made my blood rush even faster.
“Short version?” Jace headed for the coffeepot as Marc crossed the room toward me.
“Brett got mauled by a stray. Colin wouldn’t help, so Faythe knocked him out and killed
the stray. With a meat mallet.”

“Hey, let go!” I demanded, summoning anger to replace the fear curdling the contents of
my stomach. Fear cripples you, but anger helps you fight, and I now knew without a doubt
that I would soon be fighting. “You do not want to know what happened to the last cat
who pissed me off.”
Okay, technically all I’d done was scratch the end of his nose with my partially Shifted
teeth, but the cat before that…He’d gotten his brains splattered all over both me and
several square feet of dry brown grass.

Radley rolled his eyes. He actually rolled his eyes at my father, Alpha of the south-central
territory and head of the Territorial Council. Sure, I did that all the time, but I’d also peed
on his lap when I was two.

“Spouting nonsense like that makes you sound like those idiots who turn up in the woods
with their cameras every year hoping to spot Bigfoot.”
“You know, they’re not completely off base.” I plucked a lone brown leaf dangling from
the branch over my head and broke off the first lobe. “Someday one of them might get
lucky and capture a shot of Elias Keller.”

“Look, you were actually doing them a favor, and no one got hurt.” He gestured with the
can as he spoke. “They’ll bluster for a while, then the whole thing will blow over. Right?”
Leaning against the door frame, Jace took a long swallow of his soda, and when no one
answered, a tight, cautious smile stole over his face. “I mean, what are they going to do?
Execute you twice?”

He stopped in the middle of the living-room floor, the
tension in his expression giving way to momentary confusion. “Where are Marc and
Lucas?” He paused, eyeing the newly open floor space. “And the coffee table?”
“Collateral damage.” Marc stepped into the living room from the front porch and Lucas
came in behind him.
“I see.” But my uncle didn’t look like he saw.

My father frowned at me, seemingly at a loss for what to say in the face of such chaos, and
that very concept sent me into a tailspin of panic. I didn’t know how to function in a world
where my father was speechless and Marc was absent. They’d always been the great
constants in my life, and without their ironclad support in place, nothing made sense.
Nothing I did or said mattered, because life would never be the same again.

Arvamus: Nonii.... Uskumatu, aga selline.... puhas ilukirjandus... v nh, meelelahutuslikul eesmärgil loodud fiktsioonitükike tekitab mus tunde, nagu loeksin mingit epic lugu. Alles 3nda raamatuga, tõsi küll. Ma ei saa sellele pihta. Lihtsalt mõte hakkas seda lugedes lõpuks jooksma. Kõige koha pealt. Nagu kirjutamise - exile hakkas tagasi tõmbuma. Oeh. Hea (Y). F-M ei connecti aint minu jaoks ikka veel...

Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime20/7/2010, 15:21

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Rachel_vincent-prey

Nimi:
Prey

Kuupäev: 19.07.10

Lehekülgede arv:

Sisu: SOMETIMES PLAYING CAT AND MOUSE IS NO GAME...

Play? Right. My Pride is under fire from all sides, my father's authority is in question, and my lover is in exile. Which means I haven't laid eyes on Marc's gorgeous face in months. And with a new mother and an I-know-everything teenager under my protection, I don't exactly have time to fantasize about ever seeing him again.

Then our long-awaited reunion is ruined by a vicious ambush by strays. Now our group is under attack, Marc is missing, and I will need every bit of skill and smarts to keep my family from being torn apart. Forever.

Katkendid:

“How long’s it been since she Shifted?” Dan asked, reaching for another piece of pizza.
“More than two months.”
He frowned. “Has anyone ever gone that long without Shifting?”
I searched my memory, but came up blank as Marc shook his head. “No one I can think of.”
“I wouldn’t know.” Ethan grinned. “I’m not one to deny my animalistic urges.”
I’d probably never heard a more truthful statement.

“Last summer, they lost their daughter, Sara, shortly before her
wedding. Miguel killed her. They’re hurting pretty badly, so if you decide not to stay here, I’d ask you to
please break it to them very gently. The last thing they need is more pain.”
“Vic misses her.”
Surprised, I looked up to see that Manx’s tears had actually fallen. “He talks to you about Sara?”
She nodded slowly, wiping moisture from her cheeks. “She was smart, and beautiful, and strong. She
spit in Miguel’s face.”

Terror clenched around my heart so tightly that at first it refused to beat. They wanted Marc dead, and
now he was missing, all except for several pints of his blood.

He shrugged broad shoulders. “Still, I’m sorry. And when I find Kevin Mitchell, I’ll kill him.”
“Um. We kind of need to take him alive,” Jace said, laying one hand on the back of the chair I sat in.

His gaze slid to the left, toward the hallway across the room from me. And an instant later, obnoxiously
twangy country music rang out from the kitchen. I took one step forward, and the granite-topped island
came into view, and with it, a slim black phone buzzing on the smooth surface.
“Oh, no!” I covered my mouth in mock horror. “It looks like Pete forgot his phone.”

“Should we start with Marc? I’m assuming he’s the one you’d most want to protect. But I don’t
know…” His voice rose on the end, and he glanced up at Yarnell as if for an opinion. “Jace and the doc
have nothing to do with any of this. They’re innocent bystanders, of a sort. And I’m guessing you don’t
want to see them suffer, either. Maybe we should flip a coin….”
“Good idea, dumbass!” I knew smarting off was a bad idea, but I just couldn’t help myself. My mouth
was the only weapon I had left. “You have a three-sided coin?”

Arvamus: Oeh...

Tagasi üles Go down
Sponsored content

PostitaminePealkiri: Re: <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)   <<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.) - Page 2 Icon_minitime

Tagasi üles Go down

<<2010>> (Warning: Spoilers unleashed.)
Tagasi üles 
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 4Mine lehele : Previous  1, 2, 3, 4  Next